Vad händer Miley???

Miley Cyrus uppträdde på olika ställen i europa vid den 7 juni i år,
jag har läst på några ställen att vid ett tillfälle kysste hon en av sina dansare på scen!
Är det någon ny pojkvän?
Eller håller Miley på att bli som alla andra tonårs skändisar?!
Det är inget fel att växa upp, men man behöver inte bli som Lady gaga eller Britney Spears!!!!!
Jag gillade verkligen Miley Cyrus förut!
Hon hade bra musik hon var en bra förebild för dom mindre men nu vet jag inte längre!!!
Och vad händer med hennes kläder????
Var är den gamla Miley???????



Den gamla söta Miley!!!!





Den nya Miley med nästan inga kläder!!!!!











Kommentarer
Postat av: Din bästa vän<3

Jag kan helt klart hålla med dig om Mileys nya stil, varför måste hon uppträda på scenen halvnaken!?

Och jag blir verkligen sårad när hon klär sig sådär. För jag ÄLKAR!!! Miley Cyrus, jag ser verkligen upp till henne. Jag älskar hennes nya låtar, men jag gillar inte hur hon klär sig.

2010-07-15 @ 22:54:33
URL: http://agnesbergmark.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0