Demi Lovato

Demi är äntligen ute från rehab. Hon har haft ett svårt år som många säkert vet... Men Hon har inte bara haft det svårt det här året, hon har haft det jobbigt hela sitt liv! Det började då hon var 8 år och när hon var 11 började det bli alvarligt, Hon började skära sig slälv och tänkte att om det här går illa så strunt samma.En bild på Demi chokade hela världen, en bild då hon står på röda mattan med skär märken på armen. Ingen visste att hon höll på med sånt, inte äns hennes föräldrar!

Demi har berättat att då hon var liten blev hon mobbad, folk sa till henne att hon var fet. Jag har själv blivit kallad fet, så jag vet hur det är. Några har sakt till mig att man inte ska lyssna då folk säger så men det är inte lätt att bara skita i det! Endel gånger har jag tänkt att är det någon ide att leva när alla tycker att man är fet?! Självklart vill jag inte dö men jag frågar mig den frågan varje dag!! Jag hoppas jag inte går lika långt som Demi!!När demi var 8 (tror jag) så fick hon sjukdommen bulimi antagligen för mobbningen!
På den hära intervjun berättar Demi äntligen ut om allt!

(Tyvär kan jag inte lägga upp video klippet på bloggen! Men snälla titta på det!! Det är viktigt för att förstå!) http://www.youtube.com/watch?v=HzufpUiqzvw

Jag önskar Demi all lycka i framtiden,Jag vet att det inte är lätt men hon är tillbaka och förhoppningsvis tillbaka föralltid! Demi har alltid varit en förebild och kommer alltid att vara det! Stay strong! 

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0