Hemavan

Hej det var längesen!
För en vecka sen var våran konfa grupp på konfa läger i hemavan! <3
Vi hade bara -7. medans dom i skellefteå hade -30!!
Det var soligt och fint alla dagar och jag hade super kul =)
här kommer lite bilder från resen!
ps.tyvär fick jag inte lägga ut någon bild på fanny östergård, och det var synd för jag hadde jätte många bilder på hon! =(
På bussen =)

på bussen =S
rummet =)
my eye
hahahahah

Bussen vi åkte med!
Cola mums...


Kylskåp =) ps.Nils hand =)


Söta Agnes Love you!!=)
Jag och Agnes på fjället! =)
Jag vet att jag inte skulle lägga ut bilder på Fanny men jag var tvungen! Den var ju så fin =)

Agnes och Fanny =)
Jag har mycket mer men jag orkar inte he ut alla!! jag kanske fortsätter sen =)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag tog inga bilder på oss i Hemavan!? =(

Jag tog några, men det var mest naturbilder<3

2011-02-20 @ 16:57:32
URL: http://thisismydestiny.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0