Hej :)

Hej!
Jag har varit dålig på att skriva på ett tag men nu gör jag det =P
Jag har varit lite kraslig den senaste veckan eller ska jag säga JÄTTE kraslig!
Jag gick hem från skolan i tisdags för migrän =(
Och ingen kunde hämta mig så jag fick ta bussen hem, men det gick bra det.
Sen på kvällen började jag känna av halsen och hade fortfarande ont i huvuder!
På morgonen kännde jag mig bara sämre =(
Så jag stannade hemma onsdag, torsdag och även idag (Fredag).
Jag mår lite bättre idag jag har inte så ont i huvudet men snorig som FN!!!
Jag funderar på att gå till stan imorgon eftersom det är halva rea priset.
Ska försöke övertala Agnes =)
Det har väll inte hännt så mycket mer........ tjingeling Ha det king <3


Kommentarer
Postat av: Din "Grisunge" ;P (Agnes<3)

*Shit vilken söt bild på dig!

*Tja, du är ju på väg att övertala mig!

2011-01-21 @ 20:29:30
URL: http://thisismydestiny.blogg.se/
Postat av: maria

Tack min Grisunge =)

2011-01-21 @ 21:25:17
URL: http://siamia.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0